samedi 24 février 2018

Першае біскарню/Mon premier biscornu

Калі робіш пяць... шэсць... сем-восем рэчаў адначасова, вельмі трэба скончыць хоць што-небудзь. Самае простае. Альбо cамае абрыдлае.



 ...Маё першае біскарню! Пакуль усе старанныя творцы іх вышывалі і шылі, я назірала за працэсамі і меркавала, што ў мяне так не атрымаецца. Атрымалася!  Цікавостка ў тым, што рабілася яно з рэштак ад набораў і падбораў, якіх за шмат гадоў паназапасілася аж зашмат.



Рабіла самым простым чынам: на падставе крадрату, які старанна абшывала па перыметры з усіх бакоў. Вядома, запас я спажыла не ўвесь, але ёсць куды імкнуцца. Калі цудоўны каток Алясік не дабярэцца раней: падобна,  вышывальная важданіна цікавіла яго больш за мяне. Поўсць здымала з кожнага рога цудоўнай падушачкі.



Если делаешь пять ... шесть ... семь-восемь вещей одновременно, очень нужно закончить хоть что-нибудь. Самое простое. Либо самое опротивевшее



... Мое первое бискорню! Пока все старательные творцы их вышивали и шили, я наблюдала за процессами и предполагала, что у меня так не получится. Получилось! Особенность в том, что делалось оно из остатков от наборов и подборов, которых за много лет насобиралось аж слишком много.
Делала самым простым образом: на основании крадрата, который тщательно обшивала по периметру со всех сторон. Конечно, запас я употребила не весь, но есть куда стремиться. Если чудесный котик  Алясик не доберётся раньше: похоже, вышивальная канитель интересовала его больше меня. Шерсть я снимала с каждого угла прекрасной подушечки.

1 commentaire:

  1. Très joli !!!!!
    Ça me rapelle celui que j'ai fait il y a des années...
    Bon dimanche bien au chaud !
    Anna

    RépondreSupprimer